Головна Статті Оголошення Сторінка пам’яті
загиблих воїнів АТО
Освіта Культура Он-лайн трансляції
нарад
Учасникам АТО та членам їх сімей Aa Aa Aa
K   K   K  

Корисні сайти

Офіційний сайт Снігурівської районної ради Офіційний сайт Снігурівської міської ради Офіційний сайт Миколаївської облдержадміністрації Президент України Верховна рада україни Вісті Снігурівщини Вісті Снігурівщини ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ 
ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська центральна районна бібліотека

Послуга з надання статусу особам, які визнаються інвалідами війни

Інформаційна картка адміністративної послуги

Послуга з надання статусу особам, які визнаються інвалідами війни


(назва адміністративної послуги)

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації


(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1 Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги Поштовий індекс 57300 Миколаївська обл. м.Снігурівка вул. Леніна,173 кабінет № 4
2 Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги Повідомна реєстрація здійснюється:
Понеділок – п’ятниця з 8.00 – 17.00.
Обідня перерва з 12.00 –13.00.
3 Телефон/факс, адреса електронної пошти та веб – сайт суб’єкта надання адміністративної послуги Телефон/факс (05162) 2 25 98, 2 14 45
електронна пошта – utszn_snigir@ukr.net
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закони України Ст.7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
5 Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.1994р. № 302 “Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни”
6 Акти центральних органів виконавчої влади -
7 Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8 Підстава для одержання адміністративної послуги Безпосередня участь у бойових діях та довідка медико – соціальної експертної комісії, що інвалідність пов’язана з виконанням службових обов’язків – є підставою для отримання посвідчення “Інвалід війни”
9 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Заява на ім`я керівника управління;
2.Документ, що засвідчує особу (ксерокопія );
3.Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (ксерокопія);
4.Довідка до акта догляду МСЕК ;
10 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Подання документів здійснюється безпосередньо особою, якій надається статус чи іншою особою за дорученням;
2.Ксерокопія документа повинна бути з оригіналом або засвідчена в установленому порядку;
11 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12 Строк надання адміністративної послуги За умови подання повного пакету документів строк розгляду не повинен перевищувати 10-денний термін
13 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1.Документи подані в неповному обсязі та оформлені не належним чином;
2.Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
14 Результат надання адміністративної послуги Видається посвідчення “Інвалід війни”
15 Способи отримання відповіді (результату) Особисто чи на підставі доручення, під підпис
16 Примітка -