Головна Статті Оголошення Сторінка пам’яті
загиблих воїнів АТО
Освіта Культура Он-лайн трансляції
нарад
Учасникам АТО та членам їх сімей Aa Aa Aa
K   K   K  

Корисні сайти

Офіційний сайт Снігурівської районної ради Офіційний сайт Снігурівської міської ради Офіційний сайт Миколаївської облдержадміністрації Президент України Верховна рада україни Вісті Снігурівщини Вісті Снігурівщини ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ 
ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська центральна районна бібліотека

Послуга з встановлення статусу особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам” та “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”

Інформаційна картка адміністративної послуги

Послуга з встановлення статусу особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам” та “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”


(назва адміністративної послуги)

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації


(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1 Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги Поштовий індекс 57300 Миколаївська обл. м.Снігурівка вул. Леніна,173 кабінет № 8
2 Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги Повідомна реєстрація здійснюється:
Понеділок – п’ятниця з 8.00 – 17.00.
Обідня перерва з 12.00 –13.00.
3 Телефон/факс, адреса електронної пошти та веб – сайт суб’єкта надання адміністративної послуги Телефон/факс (05162) 2 25 98, 2 14 45
електронна пошта – utszn_snigir@ukr.net
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закони України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам” та “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”
5 Акти Кабінету Міністрів України -
6 Акти центральних органів виконавчої влади -
7 Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8 Підстава для одержання адміністративної послуги Призначення державної соціальної допомоги
9 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Заява на ім`я керівника;
2.Документ,що засвідчує особу (ксерокопія );
3.Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (ксерокопія);
4. Фото
10 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Подання документів здійснюється безпосередньо особою, якій надається статус чи іншою особою за дорученням; 2.Ксерокопії документів повинні бути з оригіналом або засвідчені в установленому порядку;
11 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12 Строк надання адміністративної послуги За умови подання повного пакету документів строк розгляду не повинен перевищувати 10-денний термін
13 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1.Документи подані в неповному обсязі та оформлені не належним чином;
2.Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
14 Результат надання адміністративної послуги Видається посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу
15 Способи отримання відповіді (результату) Особисто чи на підставі доручення, під підпис
16 Примітка -