Головна Статті Оголошення Сторінка пам’яті
загиблих воїнів АТО
Освіта Культура Он-лайн трансляції
нарад
Учасникам АТО та членам їх сімей Aa Aa Aa
K   K   K  

Корисні сайти

Офіційний сайт Снігурівської районної ради Офіційний сайт Снігурівської міської ради Офіційний сайт Миколаївської облдержадміністрації Президент України Верховна рада україни Вісті Снігурівщини Вісті Снігурівщини ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ 
ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська центральна районна бібліотека

Послуга з встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї

Інформаційна картка адміністративної послуги

Послуга з встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї


(назва адміністративної послуги)

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації


(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1 Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги Поштовий індекс 57300 Миколаївська обл. м.Снігурівка вул. Леніна,173 кабінет № 14
2 Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги Повідомна реєстрація здійснюється:
Понеділок – п’ятниця з 8.00 – 17.00.
Обідня перерва з 12.00 –13.00.
3 Телефон/факс, адреса електронної пошти та веб – сайт суб’єкта надання адміністративної послуги Телефон/факс (05162) 2 25 98, 2 14 45
електронна пошта – utszn_snigir@ukr.net
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закони України “Про охорону дитинства”
5 Акти Кабінету Міністрів України Постанова від 02.03.2010 року № 209 “Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї”
6 Акти центральних органів виконавчої влади -
7 Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8 Підстава для одержання адміністративної послуги Наявність трьох і більше неповнолітніх дітей у сім’ї
9 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Заява батька або матері про видачу посвідчення на ім`я керівника;
2.Копії свідоцтв про народження дітей;
3.Копії сторінок паспорта батька та матері з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації;
4.Довідка про склад сім’ї;
5.Фотокартки батьків та дітей (від 6 років) розміром 30Х40 міліметрів;
6.Довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення не видавалися (у разі реєстрації батьків за різним місцем проживання);
7.Копія свідоцтва про одруження
10 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Подання документів здійснюється безпосередньо особою, якій надається статус чи іншою особою за дорученням;
2.Ксерокопії документів повинні бути з оригіналом або засвідчені в установленому порядку;
11 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12 Строк надання адміністративної послуги За умови подання повного пакету документів строк розгляду не повинен перевищувати 30-денний термін
13 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1.Документи подані в неповному обсязі та оформлені не належним чином;
2.Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
14 Результат надання адміністративної послуги Видається посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї
15 Способи отримання відповіді (результату) Особисто заявником, під підпис
16 Примітка -