Головна Статті Оголошення Сторінка пам’яті
загиблих воїнів АТО
Освіта Культура Он-лайн трансляції
нарад
Учасникам АТО та членам їх сімей Aa Aa Aa
K   K   K  

Корисні сайти

Офіційний сайт Снігурівської районної ради Офіційний сайт Снігурівської міської ради Офіційний сайт Миколаївської облдержадміністрації Президент України Верховна рада україни Вісті Снігурівщини Вісті Снігурівщини ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ 
ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська центральна районна бібліотека

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Висновок про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини


(назва адміністративної послуги)


Служба у справах дітей райдержадміністрації


(найменування структурного підрозділу територіального органу Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України, – суб'єкта надання адміністративної послуги)


Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги
1. Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги м. Снігурівка, вул. Леніна, 74
2. Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги Понеділок - п’ятниця з 8.00 до 17.00;
вих.: субота, неділя. 
3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги Веб-сайт райдержадміністрації, тел.: 3-14-86 
snigurivka-rda.gov.ua
e-mail: snigurivsky@gmail.com
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Пункт 1 статті 23 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,Стаття 12 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Стаття 4 Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»
5. Акти Кабінету Міністрів України -
6. Акти центральних органів виконавчої влади -
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для отримання адміністративної послуги Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 866 "Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини", Постанова Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 р. № 905 «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей»
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них - заява
- копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
- довідка про заробітну плату за останні шість місяців або копія декларації про доходи за попередній календарний рік, засвідчена органами державної податкової служби;
- копія свідоцтва про шлюб, укладений в органах реєстрації актів цивільного стану, якщо заявники перебувають у шлюбі;
- висновок про стан здоров'я кожного заявника
- засвідчена нотаріально письмова згода другого з подружжя на усиновлення дитини (у разі усиновлення дитини одним з подружжя), якщо інше не передбачено законодавством;
- довідка про наявність чи відсутність судимості для кожного заявника, видана органами внутрішніх справ за місцем проживання заявника;
- копія документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням.
10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Службі у справах дітей особисто
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги 10 днів
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Відсутність необхідних документів
14. Результат надання адміністративної послуги Висновок про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитини
15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто