Головна Статті Оголошення Герої
не вмирають!
Освіта Культура Он-лайн трансляції
нарад
Учасникам АТО та членам їх сімей Що потрібно знати
про коронавірус?

Корисні сайти

Офіційний сайт Снігурівської районної ради Офіційний сайт Снігурівської міської ради Офіційний сайт Миколаївської облдержадміністрації Президент України Верховна рада україни Вісті Снігурівщини Вісті Снігурівщини ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ 
ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська центральна районна бібліотека

Діяльність бізнесу в умовах карантину

Загальними майже для всіх є такі вимоги:

  1. Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшимнедопуском до виконання обов’язків працівників, в яких виявлено температуру тілапонад 37,2 градуси за Цельсієм або в яких було виявленоознакиреспіраторнихзахворювань. Подальшадезінфекціязасобувимірювання після кожного використання.
  2. Прийом клієнтів з створеннямочікування черги ззовніприміщення з дотриманнямдистанціювання в 1,5 м.
  3. Заборона на перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами у закладі.
  4. Обладнання на вході до приміщення місця для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацієюактивноїдіючоїречовинипонад 60% для ізопропиловихспиртів та понад 70% для етиловихспиртів.
  5. Допуск клієнтів у заклад та перебування у приміщенні лише у засобах індивідуального захисту, зокрема, респіраторі або масці, з прикритими носом та ртом.
  6. Обов’язкове використання працівникамимедичних масок або респіраторів (без клапану) та одноразовихрукавичок.
  7. Дезінфекція і поточнеприбиранняповерхонь, до яких торкаютьсяклієнти, та дезінфекціїінструментівбагаторазового використання після кожного клієнта

Протиепідемічні вимоги для роботи сфер бізнесу

Для надання послуг перукарнями та салонами краси потрібно організувати протиепідемічні заходи відповідно до Державнихсанітарних правил для перукарень різних типів, затверджених постановою від 25 березня 1999 р. № 22, та з урахуванням наступних тимчасових рекомендацій:

  • проведення температурного скринінгу всіх працівників та недопуск до роботи у разі виявленнятемпературипонад 37,2° C або ознакреспіраторнихзахворювань.
  • прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднімзаписом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин для виключення контакту між ними. Очікування черги ззовніприміщення з дотриманнямпринципів соціального дистанціювання (1,5 м).
  • перебуваннясторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжуютьмалолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.
  • організація на вході до закладу місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацієюактивнодіючоїречовинипонад 60 % для ізопропиловихспиртів та понад 70 % для етиловихспиртів.
  • одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратнихметрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисніймасці (у тому числі саморобних), так, щоб були покритініс та рот.
  • міжмісцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не меншедвохметрів.
  • персонал повинен обов’язково використовуватимедичні маски або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички.
  • після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточнеприбиранняповерхонь, до яких торкаютьсяклієнти, та дезінфекціїінструментівбагаторазового використання.

Суб’єктгосподарської діяльності повинен забезпечити:

  • працівниківп’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
  • інформування клієнтів щодо встановленихобмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефоннихзаписів та на офіційнихсторінках в Інтернеті та соціальних мережах;
  • нанесення відповідного тимчасовогомаркування, в тому числі і поза межами закладу, для дотриманнядистанції між клієнтами не менше 1,5 м;
  • вологеприбирання з використанняммиючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;
  • тимчасовевідсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічнізахворювання, що пригнічуютьімунітет).

Для роботи закладів громадського харчування:

  • передбачено проведення температурного скринінгу, антисептики на вході, а також:
  • обслуговуваннявиключно на виніс за попереднімзамовленням та/або на літніхмайданчиках під відкритим небом при умові забезпечення дотриманнявідстані не менше 1,5 метра стіл від стола та одно- двомісногорозміщення клієнтів за одним столом.
  • вхідвідвідувачів до приміщень закладів громадського харчування забороняється.
  • замовлення здійснюється дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій) або через спеціально облаштованевікно (вхіднідвері) закладу. Видача замовлень та розрахунок здійснюється через спеціально облаштованевікно або через вхіднідвері закладу.

Місце видачі замовлень та розрахунку повинно:

  • унеможливлювативхідвідвідувачів до приміщень закладу;
  • мати можливості безготівкового (безконтактного) розрахунку;
  • бутиобладнане столиком/поличкою для передачізамовлення без особистого контакту з клієнтом.
  • адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупченьнавколомісць видачі замовлень. Білямісцьпотенційногоскупчення людей повинно бути нанесено відповіднетимчасовемаркування для перебування в черзі з дотриманнямдистанції між клієнтами не менше 1,5 м.
  • працівники, що видаютьзамовлення та здійснюютьрозрахунок, повинні бути одягнені в медичні маски або респіратор та одноразові рукавички.
  • меню повинні бути розміщені для ознайомленняпоруч з місцем видачі замовлень. Видача клієнтам меню заборонена.
  • видачазамовлень здійснюється виключно в одноразовому посуді та в закритійтарі.

Щодо організації протиепідемічних заходів при наданні послуг нотаріусами, адвокатами, аудиторами.

  • Надання послуг повинно відбуватись з урахуванням аналогічнихрекомендацій щодо проведення температурного скринінгу, соціального дистанціювання (1,5 м), використання антисептиків та респіраторів.
  • Прийом клієнтів виключно за попереднімзаписом з дотримання часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватисяззовніприміщення з дотриманнямпринципів
  • Двері закладу мають бути закриті для входу без запису. Біля дверей має бути можливість повідомити про прихідвідвідувача (дзвінок, домофон тощо) та розміщенаінформація про способизапису.
  • Після кожного клієнта проводиться дезінфекція і поточнеприбиранняповерхонь, до яких торкаютьсяклієнти, та дезінфекціїінструментівбагаторазового використання.
  • Суб’єктгосподарської діяльності також повинен забезпечити працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту, інформувати клієнтів щодо встановленихобмежень, нанесення відповідного тимчасовогомаркування для дотриманнядистанції 1,5 м.

Користуваннядеякими зонами відпочинку (парки, сквери, сади, оранжереї під відкритим небом, музеї під відкритим небом, лісопаркові та прибережнізони, відкритіспортивнімайданчики)

Адміністрація зон відпочинку повинна:

  • розмістити на території зон та при вході до них правила та обмеження щодо їх використання;
  • оцінити місця потенційногоскупченнявідвідувачів (пам’ятки, зонивідпочинку тощо) та розміститипоруч з ними додаткову інформацію щодо індивідуальних заходів профілактики та важливості соціального дистанціювання;
  • забезпечити функціонування туалетів на території зон, наявність рідкого мила, антисептиків при вході до них та їх регулярнеприбирання та дезінфекцію;
  • недопускати проведення організованих заходів та подій на територій зон відпочинку, функціонування атракціонів та розважальних заходів тощо;
  • недопускати функціонування окремих зон, користуванняякими на період карантину заборонено, та обмежити доступ до них.

Відвідувачі мають право:

  • користуватись зонами відпочинку з дотриманням індивідуальних заходів профілактики та в групах не більше 3 осіб;
  • використовуватирекреаційнізони для індивідуальних пробіжок та занять спортом при дотриманніналежного соціального дистанціювання та правил, встановленихадміністрацією.

Пільги для бізнесу на період карантину.

На час проведення карантину здійснюються не лише обмежувальні заходи, але і надаютьсяпільги для деякогобізнесового сегменту.

Тимчасово звільняються від нарахування та сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ), за періоди з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року:

  • фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обралиспрощену систему оподаткування;
  • особи, які провадятьнезалежнупрофесійнудіяльність (до цієї категоївідноситься: наукова, літературна, артистична, художня, освітня або викладацька, а також медична, юридична практика, в тому числі адвокатська, нотаріальнадіяльність, тощо)
  • члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах.

Крім того, штрафнісанкції до платника ЄСВ тимчасово не застосовуються за наступні порушення:

  • несвоєчаснасплата (несвоєчаснеперерахування) єдиноговнеску
  • неповнасплата або несвоєчаснасплатасумиєдиноговнеску одночасно з видачеюсумвиплат, на які нараховується єдиний внесок (авансовихплатежів);
  • несвоєчасне подання звітності, передбаченоїцим Законом, до податкових органів.

Протягом періодів з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року платникамєдиноговнеску не буде нараховуватись пеня, а нарахована пеня за ці періоди підлягає списанню, а також встановлено мораторій на проведення документальнихперевірок щодо правильностінарахування, обчислення та сплати єдиноговнеску на період з 18 березня по 18 травня 2020 року.

Також, не нараховується та не сплачується у період з 1 березня року по 30 квітня 2020 року плата за землю та відтермінована «фіскалізація» (РРО для бізнесу). Для окремих груп підприємців, застосування РРО буде обов’язковим не з 1 жовтня 2020 року, а з 1 січня 2021. Для всіх підприємців не з 1 січня 2020 року, а з 1 квітня 2021 року.

Тимчасовіпільгивведені Законом України № 533-IX від 17.03.2020 року «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобіганнявиникненню і поширеннюкоронавірусноїхвороби (COVID-19)».

Тобто відбулося багатозмін, які слід розуміти, виконувати та правильно використовувати у власній діяльності. Середи них є і пільги і відстрочення по сплаті податків, взаємовідносини з працівниками та обмеження у діяльності. Є також і санкції за недотримання затверджених правил.

 

Отримати консультацію з правових питань можна у Миколаївському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги, який працює за адресою: 54056, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, 61, тел. (0512) 44-54-60, 44-54-61

Перейти на офіційну сторінку на Facebook можна за посиланням:https://www.facebook.com/1mykolaiv.centr.BVPD/

Цілодобово функціонує єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.

Ще більше консультаційна інформаційному ресурсіWikiLegalAid, який можна знайти за посиланням wiki.legalaid.gov.ua.

Місце розташування та контакти відділів бюро правової допомоги.

Поділитися:

Дата: 07.07.2020 | 14:23


Приєднуйтесь до нашої спільноти в Facebook:

Анонси подій

Читайте також:



Моніторинг захворювання COVID-19 в Україні

Підтверджено випадків

0

Всього одужало

0

Летальних випадків

0

Моніторинг захворювання COVID-19 на Снігурівщині

Виявлено випадків

30

Всього одужало

4

Всього хворіє

25

Летальних випадків

1



Безоплатна правова допомога