Як “U-LEAD з Європою” допомагає громадам облаштовувати ЦНАП
Що таке перший та другий раунди Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою»? Для 3 мільйонів мешканців 210 громад у 24 областях України – це нова якість отримання адміністративних послуг завдяки створенню та модернізації ЦНАП за підтримки Програми. Для працівників ЦНАП – це новий досвід роботи у сучасних умовах та за новими підходами завдяки пройденим тренінгам та консультуванню з експертами Програми.
А для команди виконавців напряму з покращення якості надання адмінпослуг – це одна з наймасштабніших програм технічної допомоги в Україні. Найлегше описати результати нашої роботи у цифрах. У найближчі місяці у 210 громад-учасниць раундів 1,2 завершаться всі поставки, а це майже 300 пунктів доставки, більше 3000 комплектів комп’ютерної техніки та 20тисяч меблів (робочих столів, стільців, дитячих куточків), а ще сотні знаків та вивісок, інформаційних стендів, cистем електроної черги та іншого устаткування, без якого неможливо уявити роботу сучасного ЦНАП. Географія поставок розкинулася по всій країні: від Вишніва на Волині до Чаплинки у Херсонській області.
Отже, з чого складається процес поставок меблів, IT та іншого обладнання до громад-учасниць Програми «U-LEAD з Європою»?
- усе починається з аналізу (обсяги, графіки та географія поставок, уточнення специфікацій), який завершується формуванням та затвердженням тендерних документів для проведення закупівель;
- процес проведення тендерів починається оголошеннями про закупівлі і завершується визначенням переможців-постачальників. Більше інформації про тендерні процедури та їх результати: http://bit.ly/2UpzuBO;
- виконавець Програми «U-LEAD з Європою» компанія Niras Sweden AB укладає двосторонні договори на поставки відповідних товарів і надання послуг з компаніями-постачальниками, які були визнані переможцями;
- разом із підписанням двосторонніх договорів з кожною громадою підписується тристороння угода (між Niras Sweden AB, постачальником та громадою), у якій визначаються орієнтовні терміни постачання, номенклатура товарів і послуг для конкретної громади. Зазвичай, від початку до укладання контрактів і угод проходить близько трьох місяців;
- починається процес постачання, який ув‘язується у логістичний ланцюжок поставок для конкретної громади, та може включати меблі, ІТ устаткування, програмно-технічний комплекс електронної черги, компоненти ознакування для ЦНАП, мобільні ЦНАП;
- постачання обов‘язково доповнюється наданням супутніх послуг. Як правило, вони включають доставку та монтаж згідно з вимогами укладених договорів. Для високотехнологічних компонентів у супутні послуги входить підключення, налагодження та інструктаж працівників ЦНАП. Товари спроводжуються гарантійними зобов‘язаннями постачальників В залежності від складності поставок, вони займають від двох до чотирьох місяців;
- фінальний етап – це підключення громади до програмного комплексу автоматизації роботи ЦНАП «Вулик», який розробив проєкт EGOV4UKRAINE, що реалізується в рамках Програми «U-LEAD з Європою». Експерти проєкту також проводять тренінги для персоналу ЦНАП по роботі з «Вулик». Від моменту завершення поставок меблів та техніки до запуску комплексу «Вулик», як правило проходить біля місяця.
Сподіваємося, у цій публікації ми максимально детально пояснили алгоритм поставок фізичної допомоги. І це лише частина комплексного процесу підтримки створення належних ЦНАП у громадах України.
Дата: 22.11.2019 | 8:13 |
Приєднуйтесь до нашої спільноти в Facebook:

Анонси подій

Читайте також:
За останню добу на Снігурівщині виявлено 5 випадків захворювання на COVID-19!
За інформацією Миколаївського обласного штабу з ліквідації наслідків НС за минулу добу станом на 17 січня 2021 року у Снігурівському районі виявлено 5 нових випадків захворювання на COVID-19. За весь час спостереження у районі було виявлено та підтверджено 414 випадків захворювання на COVID-19. Зафіксовано 1 летальний випадок від COVID-19. Закладами охорони здоров’я району з метою […]
За останню добу на Снігурівщині виявлено 7 випадків захворювання на COVID-19!
За інформацією Миколаївського обласного штабу з ліквідації наслідків НС за минулу добу станом на 16 січня 2021 року у Снігурівському районі виявлено 7 нових випадків захворювання на COVID-19. За весь час спостереження у районі було виявлено та підтверджено 409 випадків захворювання на COVID-19. Зафіксовано 1 летальний випадок від COVID-19. Закладами охорони здоров’я району з метою […]
Онлайн-трансляція позачергової сесії Снігурівської міської ради
Онлайн-трансляція позачергової сесії Снігурівської міської ради
За останню добу на Снігурівщині виявлено 9 випадків захворювання на COVID-19!
За інформацією Миколаївського обласного штабу з ліквідації наслідків НС за минулу добу станом на 15 січня 2021 року у Снігурівському районі виявлено 9 нових випадків захворювання на COVID-19. За весь час спостереження у районі було виявлено та підтверджено 402 випадки захворювання на COVID-19. Зафіксовано 1 летальний випадок від COVID-19. Закладами охорони здоров’я району з метою виявлення випадків захворювання на COVID-19 проведено обстеження мешканців району: методом ІФА […]
Повідомлення RASFF № 2020.5963-fup3 стосовно виявлення сальмонели у курячих крильцях
Снігурівське міжрайонне управління інформує, що до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області надійшов лист Держпродспоживслужби від 12.01.2021 № 11.1.3-26/408 «Щодо повідомлення RASFF № 2020.5963-fup3». Відповідно до повідомлення RASFF стосовно виявлення Salmonella (presenсe 25g) у курячих крильцях, що експортувались з Республіки Польща (виробник: Wipasz Spolka Akcyjna, Olsztyn) до Королівства Данія (трейдер/брокер: Nowaco A/S, 2 Aalborg) та до України (отримувач: ТОВ «Агропобутсервіс», вул. Михайла Грушевського, […]
