Снігурівка » Новини
Головна Статті Оголошення Сторінка пам’яті
загиблих воїнів АТО
Освіта Культура Он-лайн трансляції
нарад
Учасникам АТО та членам їх сімей Aa Aa Aa
K   K   K  

Корисні сайти

Офіційний сайт Снігурівської районної ради Офіційний сайт Снігурівської міської ради Офіційний сайт Миколаївської облдержадміністрації Дозвільний центр Миколаївської ОДА Президент України Верховна рада україни Вісті Снігурівщини Вісті Снігурівщини ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ 
ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська центральна районна бібліотека

Увага! Конкурс!

Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б" - першого заступника голови Снігурівської районної державної адміністрації Миколаївської області

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б" - першого заступника голови Снігурівської районної державної адміністрації Миколаївської області

(м. Снігурівка, вул.. Центральна, 72)

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

Посадові обов’язки:

Посадові обов’язки першого заступника голови райдержадміністрації пов’язані з організацією виконання повноважень райдержадміністрації щодо агропромислового розвитку, земельних відносин, фінансів, економічного розвитку, надання адміністративних послуг, децентралізації та розвитку громадянського суспільства:

Перший заступник голови райдержадміністрації:

  1. забезпечує організацію роботи підприємств харчової та переробної промисловості району;

  2. забезпечує здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, лісів, надр, води, атмосферного повітря, рослинного і тваринного світу та інших природних ресурсів;

  3. вживає заходів щодо розпорядження землями державної власності відповідно до закону;

  4. організовує, в межах повноважень, розроблення проектів програм соціально-економічного розвитку, цільових програм з інших питань і подання їх на затвердження районній раді, забезпечує їх виконання, звітує перед районною радою про їх виконання;

  5. забезпечує реалізацію державної політики у сфері надання адміністративних послуг та щодо функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності на території району;

  6. забезпечує координацію діяльності органів місцевого самоврядування з питань реалізації ними повноважень у сфері надання адміністративних послуг;

  7. забезпечує взаємодію місцевих органів виконавчої влади, які відповідно до законодавства видають документи дозвільного характеру та надають адміністративні послуги;

  8. забезпечує ефективне використання природних, трудових і фінансових ресурсів;

  9. здійснює в установленому порядку регулювання інвестиційної діяльності;

  10. забезпечує реалізацію державної політики сприяння розвитку малого бізнесу, організовує надання допомоги підприємцям, які займаються розробленням та впровадженням інноваційних проектів, виробництвом споживчих товарів, будівельних матеріалів, наданням побутових, комунальних та інших послуг населенню, підготовкою кадрів;

  11. вживає заходів щодо забезпечення виконання на території району зобов’язань України за міжнародними договорами;

  12. сприяє організації обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування незалежно від форм власності;

  13. бере участь у здійсненні державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

  14. взаємодіє в межах повноважень з політичними партіями, громадськими об’єднаннями для забезпечення прав і свобод громадян, задоволення їх інтересів з урахуванням загальнодержавних і місцевих інтересів, сприяє виконанню статутних завдань та забезпечує додержання законних прав таких об’єднань громадян;

  15. забезпечує взаємодію з органами місцевого самоврядування району;

  16. у межах, визначених законодавством, бере участь у вирішенні питань проведення виборів і референдумів та адміністративно-територіального устрою;

  17. у межах, визначених законодавством, сприяє забезпеченню системної роботи щодо здійснення заходів з питань децентралізації та реформування місцевого самоврядування.

Умови оплати праці:

Посадовий оклад – 8100 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:

Постійно вакантна посада

 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік (декларація подається шляхом заповнення на веб-сайті НАЗК).

7. Посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою

Строк подання документів для участі в конкурсі 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Документи приймаються за адресою: м. Миколаїв, вулиця Адміральська, 22, каб. № 215, 212. до 10.08.2017р.

Дата, час і місце проведення конкурсу:

Конкурс проводиться 15.08.2017р. об 11.00 за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22, каб. 410

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

Кондратюк Михайло Віталійович, тел. (0512) 37 04 60,

kondratiuk@mk.gov.ua

 

Вимоги до професійної компетентності


 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

1.

Освіта

Вища, ступінь вищої освіти - магістр (спеціаліст)

2.

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорії "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

1.

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем магістра (спеціаліста)

2.

Знання законодавства

1. Конституція України;

2. Закон України "Про державну службу";

3. Закон України "Про запобігання корупції";

4. Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні";

5. Закон України "Про службу в органах місцевого самоврядування";

6. Закон України "Про місцеві державні адміністрації";

7. Бюджетний кодекс України

8. Закон України «Про адміністративні послуги».

9. Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

10. Закон України «Про добровільне об’єднання територіальних громад».

11. Законодавство у сфері агропромислового розвитку, земельних відносин, фінансів, економічного розвитку, надання адміністративних послуг, децентралізації та розвитку громадянського суспільства

3.

Професійні чи технічні знання

1. Знання законодавства з питань земельних відносин, фінансів, економічного розвитку, надання адміністративних послуг, децентралізації району.

2. Знання з питань соціально-економічного розвитку району.

3. Основи адміністративної роботи в системі державних органів виконавчої влади;

4. Уміння забезпечувати взаємодію та співпрацю з органами місцевого самоврядування, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, громадськими об’єднаннями, волонтерськими рухами, осередками політичних партій та релігійних конфесій;

5. Знання процедури розроблення та затвердження програм соціально-економічного розвитку району та відповідного бюджету.

6. Знання правил ділового етикету та ділової мови.

4.

Спеціальний досвід роботи

Досвід роботи на посадах на державній службі, службі в органах місцевого самоврядування, інших сферах управління державного або приватного сектора

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування

6.

Особистісні якості

1. Здатність сплановано та послідовно діяти відповідно до визначених цілей з метою досягнення очікуваних результатів.

2. Цілеспрямованість, наполегливість та орієнтація на результат.

3. Уміння працювати при різнопланових завданнях.

4. Уміння мотивувати й зосереджуватися на головному, переконувати та доводити свою точку зору.

5. Уміння ефективної комунікації.



Дата: 27.07.2017    Всі новини розділу →

#tridentisukraine Військова служба за контрактом у Збройних Силах України
сайт Національного агентства з питань запобігання корупції