Головна Статті Оголошення Сторінка пам’яті
загиблих воїнів АТО
Освіта Культура Он-лайн трансляції
нарад
Учасникам АТО та членам їх сімей Aa Aa Aa
K   K   K  

Корисні сайти

Офіційний сайт Снігурівської районної ради Офіційний сайт Снігурівської міської ради Офіційний сайт Миколаївської облдержадміністрації Дозвільний центр Миколаївської ОДА Президент України Верховна рада україни Вісті Снігурівщини Вісті Снігурівщини ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ 
ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська молодіжна колегія Снігурівська центральна районна бібліотека

Послуга з встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї

Інформаційна картка адміністративної послуги

Послуга з встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї


(назва адміністративної послуги)

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації


(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1 Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги Поштовий індекс 57300 Миколаївська обл. м.Снігурівка вул. Леніна,173 кабінет № 14
2 Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги Повідомна реєстрація здійснюється:
Понеділок – п’ятниця з 8.00 – 17.00.
Обідня перерва з 12.00 –13.00.
3 Телефон/факс, адреса електронної пошти та веб – сайт суб’єкта надання адміністративної послуги Телефон/факс (05162) 2 25 98, 2 14 45
електронна пошта – utszn_snigir@ukr.net
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4 Закони України “Про охорону дитинства”
5 Акти Кабінету Міністрів України Постанова від 02.03.2010 року № 209 “Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї”
6 Акти центральних органів виконавчої влади -
7 Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування -
Умови отримання адміністративної послуги
8 Підстава для одержання адміністративної послуги Наявність трьох і більше неповнолітніх дітей у сім’ї
9 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Заява батька або матері про видачу посвідчення на ім`я керівника;
2.Копії свідоцтв про народження дітей;
3.Копії сторінок паспорта батька та матері з даними про прізвище, ім’я та по батькові, дату його видачі і місце реєстрації;
4.Довідка про склад сім’ї;
5.Фотокартки батьків та дітей (від 6 років) розміром 30Х40 міліметрів;
6.Довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення не видавалися (у разі реєстрації батьків за різним місцем проживання);
7.Копія свідоцтва про одруження
10 Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Подання документів здійснюється безпосередньо особою, якій надається статус чи іншою особою за дорученням;
2.Ксерокопії документів повинні бути з оригіналом або засвідчені в установленому порядку;
11 Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12 Строк надання адміністративної послуги За умови подання повного пакету документів строк розгляду не повинен перевищувати 30-денний термін
13 Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1.Документи подані в неповному обсязі та оформлені не належним чином;
2.Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
14 Результат надання адміністративної послуги Видається посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї
15 Способи отримання відповіді (результату) Особисто заявником, під підпис
16 Примітка -